کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316442 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال رونمایی از عینک واقعیت افزوده اپل در چند ماه آتی

به گزارش سافت گذر، علاقه اپل به تکنولوژی واقعیت افزوده یا AR بسیار قدیمی بوده و این قضیه در رفتار و گفتار مدیرعامل این کمپانی یعنی تیم کوک کاملاً مشخص است. اما علی‌رغم این تمایلات به فناوری واقعیت افزوده، هنوز زود است که بخواهیم شاهد رونمایی از عینک AR اپل باشیم.

اپل واقعیت افزوده عینک واقعیت افزوده AR

البته حالا به نظر می‌رسد نیازی نباشد صبر کنیم چرا که مینگ چی کو انتظار دارد در اواخر نیمه دوم سال 2020 اولین نسل از عینک واقعیت افزوده اپل تولید شود. با توجه به گفته‌های تحلیلگران مبنی بر اینکه تولید این وسایل ممکن بود از امسال آغاز شود، این بدترین خبر برای طرفداران این فناوری است.

آیفون‌ها و عینک واقعیت افزوده

اگرچه عینک‌های واقعیت افزوده هنوز وارد بازار نشده‌اند ولی عینک‌های واقعیت مجازی (VR) و واقعیت ترکیبی (MR) زیادی در دسترس متقاضیان این دو تکنولوژی وجود دارد. در حال حاضر، هنوز تفاوت این چند فناوری مشخص نیست ولی کمپانی‌هایی مانند اپل و فیسبوک بر این باورند که AR آینده روشن‌تری از VR دارد.

با این وجود، یک تفاوت واضح میان دستگاه‌هایی نظیر HoloLens مایکروسافت و Oculus Go با HTC Vive و Oculus Rift وجود دارد. اما گویا اپل می‌خواهد با ایده جدیدی پا به این بازار در حال رشد بگذارد و این‌بار مینگ چی کو باز هم تئوری اتصال آیفون‌ها را به میان آورده است.

بر اساس این نظریه، عینک‌های واقعیت افزوده مبتنی بر آیفون‌ها کار خود را انجام می‌دهند و هیچ درگاهی برای قرار دادن مموری کارت، پردازنده، قطعه GPS و . . . وجود نخواهد داشت بنابراین جداسازی آن از آیفون سبب می‌شود کاربردی نداشته باشد. البته احتمال دارد بتوانیم این محصولات جدید اپل را به صورت بیسیم به آیفون‌هایمان وصل کنیم و شاید در آنها شاهد سنسور تشخیص عمق و نمایشگر باشیم.

در این حالت، به نظر می‌رسد باید منتظر محصولات به مراتب جذاب‌تری از Gear VR سامسونگ باشیم که دارای صفحه نمایش هستند تا محتوای واقعیت مجازی را بهتر به ما نشان دهند.

آیا این ایده جدیدی است؟

شاید پاسخ به این منفی باشد ولی وقتی می‌بینیم افراد زیادی واقعیت افزوده را پس از گوشی‌های هوشمند مهم‌ترین تکنولوژی می‌دانند ممکن است نظرمان را تغییر دهیم. به هر حال، باید کمی به اپل زمان بدهیم تا این فناوری را گسترش دهد. به علاوه، به نظر نمی‌رسد ایده بدی باشد که اپل بخواهد در همان ابتدا با کسب درآمد محصولات جدیدی وارد بازار نماید و سپس کاربردهای آنان را افزایش دهد.

به هر ترتیب، تولید عینک‌های واقعیت افزوده مبتنی بر گوشی‌های هوشمند بسیار آسان‌تر و راحت‌تر از دستگاه‌های AR مستقل است. بنابراین اپل باید قیمت این دستگاه‌های جدید را نسبت به دیگر رقبا کمتر تعیین کند.

متأسفانه در این بازه زمانی امکان مشخص کردن تاریخ رونمایی از عینک‌های واقعیت افزوده اپل وجود ندارد. در این بین نگرانی‌هایی هست که می‌گویند باتری‌های آیفون‌ها توانایی پشتیبانی از عینک‌ها و گوشی‌ها را ندارند ولی ممکن است خودِ اپل فکر این را هم کرده باشد.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44354 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/19 تعداد مشاهده: 2945
سافت گذر